Obveščaj me
O NOVOSTIH
21/05/2018 07:05:04
CAR TALK KONFERENCA
CAR TALK KONFERENCA, IZOBRAŽEVANJE ZA ČLANE SERVISNE MREŽE EUROSERVIS IN B.H.S.

CAR TALK konferenca         

Skupaj z razvojem osebnih vozil, ki dandanes na trg prihajajo polna elektronike, prihaja tudi na področju servisiranja vozil do večjih sprememb. Zato si je bilo vredno vzeti čas in se naučiti kaj novega. 

Pri članih Groupauto Adria, naših partnerjih  Bartog d.o.o. in Potokar d.o.o. se zavedamo, da je znanje že dolgo najpomembnejši del mehanikove »opreme«. Brez znanja je tudi z najmodernejšim  orodjem in opremo nemogoče kakovostno servisirati in vzdrževati vozila. Stranke so iz dneva v dan zahtevnejše in pomembno je, da znamo ustreči njihovim pričakovanjem, tako v kvaliteti opravil, kot tudi v kvaliteti odnosa do njih.

Tehnologija, ki je in bo v zelo bližnji prihodnosti vgrajena v vozila, zahteva veliko znanja, da lahko vozilo uspešno in kvalitetno vzdržujemo in popravljamo. Brez tega znanja bodo delavnice v hudih težavah, kako sploh obstati na zahtevnem trgu.

Da bi vsem lastnikom EUROSERVIS delavnic in mehanikom, ki v njih opravljajo svoje delo, omogočili dostop do potrebnega znanja, smo na konferenco Car Talk povabili strokovnjake z različnih področij, ki te zadeve poznajo, obvladajo in nam lahko pomagajo pri našem delu.

Prihaja čas pametnih vozil, ki se že pogovarjajo z delavnico, voznikom, upraviteljem flote ali lastnikom, pa tudi med seboj.


 

V mreži Euroservis želimo in hočemo, da se bo čim več vozil in lastnikov vozil povezalo ravno z našimi delavnicami. Zato nam je Robert Stevens, direktor oddelka Garage Networks and Technology pri Groupauto International, prikazal, kako pomembno bo v prihodnjih letih imeti dostope do najnovejših tehnologij in orodij ter tudi odgovore nanje.

Z našim projektom G-Telematika smo v naši mreži servisov konkurenčni v servisiranju vozil, tako flot kot tudi privatnih vozil, saj imamo dostope do podatkov, primerljivih s podatki, ki jih imajo pooblaščeni servisi proizvajalcev vozil.

Tudi ostala predavanja in predvsem zanimiv predavatelji so pokazali in razložili marsikatero novost, pa tudi vzroke reklamacij rezervnih delov, ki so posledica napačnega rokovanja in nepravilnega postopka vgradnje delov - neprecenljivo za vsakega mehanika, še posebej pa za vsakega lastnika delavnica, saj je učinek neposredno povezan z dohodkom oz. poslovanjem delavnice.

Na CAR TALK konferenci so sodelovali:

  1. Group Auto International – G-Telematika
  2. HaynesPro
  3. Texa 
  4. RSR Motosport
  5. SWAG
  6. Corteco
  7. Saleri
  8.  Hidria

Največji pokazatelj uspešnosti konference je bilo zadovoljstvo slušateljev, zato se prav gotovo zopet snidemo prihodnje leto na drugi konferenci CAR TALK 2019. Do takrat pa bomo zagotovo vsi skupaj še veliko govorili o avtomobilih.