Obveščaj me
O NOVOSTIH
19/04/2018 11:34:54
Groupauto Adria One 2 One dogodek v Ljubljani
Uspešna prva izvedba Groupauto Adria, ki je del mednarodne mreže distributerjev rezervnih avtomobilskih komponent Groupauto International, je februarja v Ljubljani za svojih 22 regijskih članov pripravilo dvodnevno srečanje s svetovnimi dobavitelji in proizvajalci rezervnih delov pod imenom One 2 One dogodek. Udeležilo se ga je kar 20 dobaviteljev in s tem mreži Groupauto Adria izkazalo velik pomen in podporo pri njenem delu.

Uspešna prva izvedba

Groupauto Adria, ki je del mednarodne mreže distributerjev rezervnih avtomobilskih komponent Groupauto International, je februarja v Ljubljani za svojih 22 regijskih članov pripravilo dvodnevno srečanje s svetovnimi dobavitelji in proizvajalci rezervnih delov pod imenom One 2 One dogodek. Udeležilo se ga je kar 20 dobaviteljev in s tem mreži Groupauto Adria izkazalo velik pomen in podporo pri njenem delu.

In kaj dela skupino Groupauto Adria tako posebno? “Na območju bivše Jugoslavije in Albanije združujemo kar 22 distributerjev, ki delujejo v okviru 8 različnih držav ter v kar 7 jezikih”, razloži Andrej Štih, dolgoletni predsednik Groupauto Adria. “Na zelo razdrobljenem in zahtevnem trgu naši člani ustvarjajo letne prihodke v višini 160 milijonov evrov, kar je uspeh in kar so dobavitelji opazili.”

Ravno razdrobljenost trga je ekipo Groupauto Adria napeljala do ideje o izvedbi prvega tovrstnega dogodka na evropskih tleh.

342 sestankov v 48 urah

Po besedah predsednika Štiha je ideja dogodka zelo preprosta: “Vsak od naših distributerjev ima na razpolago 45- minutni sestanek z lokalnimi in evropskimi predstavniki iz skupine strateških dobaviteljev, ki si jih sami izberejo.” In tako se je v le 48 urah zgodilo kar 342 sestankov in še bolj jasno zarisalo bistvo Groupauto Adria - ustvarjanje dodane vrednosti za svoje člane in hkrati tudi za dobavitelje.

Popolna podpora s strani Groupauto International

“Iniciativa našega člana Groupauto Adria ima našo popolno podporo”, dodaja Darius Czarnecki, direktor prodaje pri Groupauto International. “Smo resnično globalna organizacija, prisotna v 54 državah. Združujemo kar 1500 distributerjev ter njihovih 4600 trgovin, iz katerih oskrbujejo več kot 6000 mehaničnih delavnic za osebna in 1400 mehaničnih delavnic za tovorna vozila. Bistveno je, da se celotna korist naše globalne strategije prenese na lokalno raven. Ta pobuda Groupauto Adrie je popolnoma v skladu z našo željo po centralizaciji nakupnih dejavnosti in ostati zvesti našim izbranim dobaviteljem, s ciljem povečati konkurenčnost naših članov. "

Ljubljanski One 2 One dogodek je po lanskih izvedbah na Kitajskem in v Braziliji šele tretji, ki se je zgodil. "Oblika One 2 One sestankov je posebej primerna za nove regije, kjer se morajo lokalni predstavniki povezati z mednarodnimi odločevalci," pravi Dariusz.

Neverjetno briljanten format

"Idealen!" Tako je dogodek opisal Pierre Courant, direktor prodaje IAM EMEA v podjetju Sogefi. "Postavitev sestankov s 45 minutami na distributerja omogoča poglobljene poslovne razprave. Za Sogefi, ki je v regiji prisotna s štirimi blagovnimi znamkami filtrov, je pomembno, da se podrobneje seznani z vprašanji, s katerimi se sooča vsak distributer.”

Pierre Touvier, generalni direktor prodaje na azijskih in vzhodnoevropskih trgih pri NTN - SNR, specialistu za ležaje, vzmetenje, jermene in transmisijo, je bil še posebej vesel, da je v tako kratkem času srečal toliko novih članov. "S posameznimi člani že sodelujemo, toda ta dogodek nam omogoča, da spoznamo vse člane v rekordno kratkem času in se dogovorimo tudi katere distributerje bomo kmalu obiskali, da bi se pogovarjali o nadaljnjih korakih v poslu."

Zahteven tempo

Oblika sestankov je seveda zahtevna, a hkrati tudi zelo produktivna. "Za boljši izkoristek vsakega 45-minutnega sestanka smo se predhodno pripravili z analizo podatkov o prodaji in potencialu posameznega trga", pojasnjuje Sylvie Layec, direktorica prodaje za zahodno, srednjo in vzhodno Evropo pri TMD Friction.

To velja za velike in male dobavitelje. Vzemite primer nizozemskih strokovnjakov za hladilne izdelke NRF: čeprav podjetje še zdaleč ni največji proizvajalec, je v Ljubljano poslalo kar štiri predstavnike. "Za nas je ključnega pomena, da se povežemo z našimi lokalnimi zastopniki," pojasnjuje Hadia Gouider, managerka pri NRF.

Tako kot Sylvie Layec se je tudi Hadia Gouider pravočasno pripravila na srečanja: "Vsakemu distributerju smo teden vnaprej poslali predstavitev podjetja, da bi tako prihranili čas in se na vsakemu od naših sestankov skoncentrirali v podrobnosti sodelovanja."

S pridihom sproščenosti

Seveda pa skrbna priprava in poslovna izvedba ne preprečujeta prijateljskega pridiha dogodka - slednje je ključna sestavina njegovega uspeha. Fabrice d'Arche, generalni direktor Valeo Service Adriatic, obožuje dejstvo, da so takšni dogodki resnično dober kraj za povezovanje. "Valeo si zelo želi rasti skupaj z Groupauto International. Srečanja, kot je to, ponujajo priložnost za delo na zelo učinkovit način - in negujejo dobre odnose z vsakim od članov. Boljše poznavanje in razumevanje drug drugega je pomembno za rast posla pri vseh sodelujočih."

Pričakovanja so presežena

Nenad in Marija Blagojević, predstavnika srbskega distributerja Sanel, sta bila prav tako zelo zadovoljna z visoko kakovostjo razprav. Kot poudarja Nenad Blagojević: "Razprave so zelo odprte; dobavitelji igrajo po pravilih. Ti One 2 One dogodki ponujajo edinstveno priložnost za srečanje z evropskim odločevalci - nekaj, kar je pogosto težko na mednarodnih dogodkih ali sejmih kot je Automechanika.”

 

Vse to še dodatno potrjuje, da je bila njuna odločitev o vstopu v združenju Groupauto International pravilna. "Naše podjetje, ki ima 160 zaposlenih, se je pridružilo Groupautu leta 2013 z namenom povezovanja s kolegi distributerji, delitve izkušenj in pridobitvijo dostopa do najboljših dobaviteljev. Ta dogodek zajema vse, kar iščemo, ker smo del konzorcija: dejansko je dogodek presegel naša pričakovanja!”

Lahko torej kmalu pričakujemo ponovitev dogodka? “Zagotovo," obljublja Andrej Štih, predsednik Groupauto Adria. "Seveda bomo povabili vse, prvi odzivi in interes za naslednji tak sestanek pa so že zabeleženi. Že v letu 2019 bomo uporabili tridnevni format, kjer bo tretji dan ekskluzivno namenjen dobavitelju, ki sodeluje z vsemi člani."